All on 4 radni tečaj

By: | Tags: | Comments: 0 | travanj 6th, 2016

 

Ovu subotu imali smo priliku organizirati radni tečaj ALL ON FOUR u našoj stomatološkoj poliklinici u Zagrebu koja je između ostalog i edukacijski centar. Ponukani višegodišnjim iskustvom na polju rekonstrukcije zubnih kostiju i implantologije organiziran je tečaj sa ciljem širenja našeg znanja na jedno relativno novo područje u svijetu stomatologije.

Osjećali smo dužnost dati i naš doprinos nadolazećim generacijama te prezentirati rad koji je od samog početka do kraja odrađen našim rukama i u naša “4 zida”.

Tečaj je vodio renomirani profesor Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu uz asistenciju dr. Ivana Kusteca. Poliklinika je organizirala ovaj tečaj za kolege stomatologe koji su imali priliku upoznati i produbiti svoje znanje o implantologiji imedijatnog opterećenja.

ALL ON 4 radni tečaj obuhvatio je u jednom danu sve kliničke i laboratorijske faze od dijagnoze preko ugradnje implantata do protetske faze. Bio je to izvrstan primjer našim polaznicima kako od bezube čeljusti dobiti fiksne zube imedijatnim opterećenjem. ALL ON 4 se izvodio implantološkim sustavom BREDENT. Zubni implantati su se ugradili pod drugačijim kutom nego kod tradicionalne ugradnje implantata, te na taj način omogućili imedijatne fiksne zube bez čekanja procesa oseointegracije.

all-on-four-1

Osim preciznog kirurškog zahvata pokazali smo kako uštediti ne samo vrijeme već i novac budući da se ovom metodom ugrađuju samo 4 implantata za razliku od tradicionalne implantologije gdje je potrebno ugraditi 6 zubnih implantata. Ovim tečajem još jednom smo pokazali na prednosti ALL ON FOUR metode a to su: ugradnja implantata kod pacijenata s nedostatkom kosti, brzina zahvata, ušteda vremena te smanjen broj implantata koji se ugrađuju.

Nakon zahvata polaznici su mogli iskoristiti priliku i pitati profesora i doktora sve što ih je zanimalo u vezi kirurške i protetske faze. Tu su priliku dobro iskoristili budući da se radi o dvojici doktora s velikim iskustvom u implantološkom području. Naposljetku, na polaznicima je da vjeruju u novu metodu kako bi svoju sigurnost u sami rad prenijeli na pacijenta kojem je tad potreban ili želja kao buduće rješenje.